1000 Brola

Krzysztof Brola, K. BROLA i WSPÓLNICY

Temat wystąpienia: Jak zawrzeć dobrą umowę outsourcingu?

Radca prawny, ekspert w zakresie negocjacji i obsługi prawnej biznesu. Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w bieżącej obsłudze prawnej małych i średnich firm. Zarządza renomowaną Kancelarią Prawną K.BROLA i WSPÓLNICY w Warszawie, specjalizującą się w obsłudze biznesu, wierzytelności i transakcji na rynku nieruchomości. Swoim Klientom z obszaru MSP zapewnia na najwyższym poziomie opiekę w zakresie m.in. negocjowania i zawierania umów, egzekwowania należności oraz szybkiego i skutecznego rozwiązywania sporów metodami sądowymi i pozasądowymi. Nie ogranicza się do informowania Klientów o obowiązujących normach prawnych, lecz proaktywne informuje ich o pojawiających się zagrożeniach i szansach dla ich biznesu, a także tworzy i wdraża najefektywniejsze strategie postępowania w danej sprawie lub z danym problemem. Jego motto: „Skuteczność i Zaufanie” oddaje najważniejsze wartości, jakimi kieruje się w pracy zawodowej – działa szybko, skutecznie i dyskretnie.

1000 leszek

Michał Leszek, Kruger&Matz

Temat wystąpienia: Outsourcing czy budowanie kompetencji w firmie - wady i zalety obu rozwiązań.

Michał Leszek urodził się 22 listopada 1982 w Garwolinie. Ukończył Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Informatyka i Ekonometria. Swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej stawiał w finansach przedsiębiorstw w AVON, Ernst&Young oraz Deloitte, gdzie zajmował się analizami finansowymi i transakcjami fuzji i przejęć. Kolejne doświadczenia zbierał na rynkach finansowych w Saxon Financials oraz własnej firmie TWL Capital. Po udanej karierze w finansach w 2010 roku zdecydował się na zmianę drogi zawodowej i powrót do rodzinnej firmy Lechpol gdzie jako współwłaściciel i dyrektor marketingu stworzył Kruger&Matz – najbardziej wyrazistą markę na rynku polskiej elektroniki. Jego marzeniem jest by Kruger&Matz stał się marką globalną. Prywatnie pasjonat muzyki, psychologii i rozwoju duchowego oraz wyścigów motocyklowych.

Krystian Łatka

Krystian Łatka, Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy Sp. z o.o.

Temat wystąpienia: Ochrona właścicieli, zarządów i księgowych firm przed ryzykiem podatkowym, karnym i karno-skarbowym.

Doradca Podatkowy, Prawnik Starszy Konsultant Podatkowy, Szef Zespołu Opodatkowania Transakcji Międzynarodowych i Transgranicznych, wykładowca w zakresie podatku od towarów i usług. Do obowiązków Krystiana Łatki należy: bieżące doradztwo podatkowe we wszystkich tytułach podatkowych, audyty podatkowe oraz obsługa sporów podatkowych (kontroli podatkowych, skarbowych, postępowań podatkowych i sądowo-administracyjnych, reprezentowanie podatników przed sądami administracyjnymi). Od 2005 r. pracownik Instytutu Studiów Podatkowych. Wcześniej pracownik biura rachunkowego, asystent w dziale księgowości spółdzielni mieszkaniowej. W trakcie studiów odbywał także praktyki w organach podatkowych oraz dziale księgowości firmy produkcyjnej w Stanach Zjednoczonych. Krystian Łatka w 2005 r. ukończył z wyróżnieniem studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Pracę magisterską, dotyczącą podatku od towarów i usług, obronił w Katedrze Prawa Finansowego UW. W 2008 r. ukończył także Podyplomowe Studium Podatków i Prawa Podatkowego Uniwersytetu Warszawskiego. Uczestniczył także w Studium Przygotowawczym dla Ekspertów i Doradców Podatkowych Instytutu Studiów Podatkowych. Jeden z redaktorów prowadzących kolejnych wydań Komentarza do ustawy o podatku od towarów i usług (wyd. ISP). Autor licznych publikacji książkowych oraz w prasie fachowej, dotyczących problematyki materialnego i procesowego prawa podatkowego.

radzikowski

dr Krzysztof Radzikowski, Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy Sp. z o.o.

Temat wystąpienia: Ochrona właścicieli, zarządów i księgowych firm przed ryzykiem podatkowym, karnym i karno-skarbowym.

Doktor nauk prawnych, doradca podatkowy. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. W 2000 r. ukończył z wyróżnieniem Wydział Prawa i Administracji (kierunek: prawo), zaś w 2001 r. – także z wyróżnieniem – Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych (kierunek: stosunki międzynarodowe). Doświadczenie zawodowe zdobywał w renomowanych kancelariach doradztwa podatkowego oraz firmach audytowych i doradczych. W 2004 r. uzyskał licencję doradcy podatkowego. Dr Krzysztof Radzikowski jest autorem i współautorem ponad 100 publikacji naukowych z zakresu prawa podatkowego i administracyjnego w czasopismach prawniczych (m. in. „Państwo i Prawo”, „Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny”, „Kwartalnik Prawa Podatkowego”, „Zeszyty Naukowe Sądownictwa Administracyjnego”, „Kwartalnik Prawa Publicznego”, „Orzecznictwo Sądów Polskich”, „Przegląd Prawa Publicznego”, „Przegląd Podatkowy”, „Monitor Podatkowy”, „Glosa”, „Finanse Komunalne”, „Przegląd Orzecznictwa Podatkowego”, „Przegląd Podatków Lokalnych i Finansów Samorządowych”). Jest także autorem i współautorem wielu publikacji o charakterze specjalistycznym, a także recenzentem wydawnictw naukowych. Obecnie współpracuje z Instytutem Studiów Podatkowych. Zajmuje się m. in. sporządzaniem opinii prawnych, prowadzeniem postępowań podatkowych i reprezentacją Klientów Instytutu przed sądami administracyjnymi.

Konopka P.

Piotr Konopka, KRK Partnerzy

Temat wystąpienia: Outsourcing nowej generacji.

Ukończył studia magisterskie oraz MBA (Master of Business Administration)w zakresie zarządzania. Od 18 lat aktywnie działa w branży finansowej jako specjalista z zakresu marketingu, sprzedaży, promocji, rozwoju biznesu, customer intelligence, business intelligence a także planowania strategicznego. Na przestrzeni lat współpracował m.in z PZU Życie, Bankiem Millennium, Invigo oraz ACE Group, gdzie piastował stanowiska managerskie. Od roku 2009 roku jest niezależnym ekspertem, specjalizującym się także w doradztwie gospodarczym. Od 2010 roku jest członkiem BNI – profesjonalnej organizacji rekomendacji biznesowych. Jego rozległa wiedza i doświadczenie sprawiło, że pięciokrotnie obejmował funkcję Prezesa/Wiceprezesa w Zarządzie najstarszego klubu BNI Wspólna w Warszawie.

iwona.

Iwona D.Bartczak, Klub Dyrektorów Finansowych „Dialog”

Temat wystąpienia: Debata: Własność – królestwo coraz mniejsze, a może tylko inne?

Iwona D. Bartczak jest dziennikarzem, publicystą, twórcą klubów biznesowych, animatorem społeczności dyskutujących na ważne współczesne tematy ekonomiczne, społeczne, egzystencjalne. W latach 1995-2005 pracowała najpierw jako redaktor Życia Warszawy, potem tygodnika Computerworld, potem redaktor naczelny magazynów: CXO Magazyn Kadry Zarządzającej, CFO Magazyn Finansistów i CIO Magazyn Dyrektorów IT. Obecnie zarządza wydawnictwem Business Dialog i jest redaktorem naczelnym serwisu www.businessdialog.pl. Jest twórcą i szefem społeczności: Klubu Dyrektorów Finansowych „Dialog”, CIO BMP, Klubu „Dyrektor na Swoim” i Klubu Lepszy Biznes. Wchodzi w skład kapituły i jury Konkursu Dyrektor Finansowy Roku. Jest współzałożycielem i prezesem Spółdzielni Fabryka i3 www.fi3.pl , społeczności inicjującej innowacyjne projekty biznesowe, wartościowe rynkowo i społecznie. Autorka setek artykułów na temat zarządzania i biznesu, kilkunastu programów badawczych w tym zakresie, a także organizator lub prelegent kilkudziesięciu konferencji biznesowych.

Emilia Dąbrowska

Emilia Dąbrowska, Pracuj.pl

Temat wystąpienia: Jak rekrutować i utrzymać najlepszych kandydatów?

Specjalista ds. Marketingu B2B. Sportsmenka, która po zakończeniu 16-letniej sportowej kariery rozpoczęła drogę do mistrzostwa w obszarze Marketingu i Customer Experience Management. Od 2013 roku związana z Pracuj.pl, liderem rynku rekrutacji w Polsce. W swojej codziennej pracy dba o jak najlepsze doświadczenia klientów i tworzy nowe, nieszablonowe akcje. Nieustannie zdobywa wiedzę w obszaru projektów marketingowych, a także dba o wizerunek Pracuj.pl jako inspirującego i godnego zaufania partnera rekrutacji.

abc

Marcin Sosnowski, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Temat wystąpienia: Współpraca z outsourcing call center – success story.

Dyrektor Wykonawczy odpowiedzialny za kierowanie działaniami operacyjnymi SMB, które jako stowarzyszenie branżowe dba o rozwój rynku marketingu bezpośredniego i interaktywnego w Polsce. W bieżącej pracy zaangażowany również w rozwój projektów w obszarze marketingu telefonicznego i call/contact center. W szczególności organizację konkursów branżowych (telemarketer Roku, Złota Słuchawka), szkoleń, warsztatów i konferencji, tworzenie standardów jakości i kodeksów etycznych branży. Był m.in. odpowiedzialny za wdrożenie w Polsce europejskiej normy jakościowej dla call center (EN 15838) i schematu certyfikacji zgodności z wymaganiami normy – ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations). W latach 2001-2012 związany z branżą outsourcing call/contact center, m.in. w spółkach grupy Call Center Poland. Praktyk zarządzania strukturami zdalnej obsługi klienta, w szczególności call/contact center oraz doradca biznesowy w tym obszarze. Ekspert posiadający wiedzę na temat najwyższych standardów zarządzania cc zarówno polskich, jak i z rozwiniętych rynków zachodnich, którą aktualizuje podczas współpracy z wiodącymi europejskimi organizacjami, takimi jak FEDMA oraz ECCCO.

Anna Janas

Anna Janas, databroker. S.A.

Temat wystąpienia: Współpraca z outsourcing call center – success story.

Z databroker S.A., związana od kwietnia 2013 roku. Do głównych zadań Anny należy zarządzanie zespołami rekrutacyjnym oraz szkoleniowym, koordynacja procesu wdrożenia i utrzymania pracowników contact center. Angażuje się także w działania employer brandingowe, dba o wizerunek firmy i marketing, jej charakterystykę stanowi wyważone połączenie profesjonalizmu i optymizmu, zaangażowania i skuteczności. Anna błyskawicznie brata się ze zmianą, nie dostrzega problemów, które na ogół nazywa „okazjami w przebraniu”.

Filip.

Filip Goździewicz, GoldenLine

Temat wystąpienia: Jak rekrutować skutecznie i szybko bez angażowania działu HR?

W GoldenLine kieruje zespołem Labs, gdzie powstają nowoczesne narzędzia, odpowiadające na najnowsze trendy na rynku rekrutacji. Od 7 lat działa w branży internetowej. Założył i kierował MyDeal.pl, a potem otwierał polski oddział PackLink. Wcześniej przez 5 lat odpowiadał za komunikację zewnętrzną i PR takich czołowych marek i firm w Polsc jak Coca-Cola, Deutsche Bank, Orlen czy Goodyear.

Edyta Godziek

Edyta Godziek, PR & Marketing Manager SerwerSMS.pl

Temat wystąpienia: SMS - skuteczny marketing w zasięgu ręki.

Od wielu lat związana z PR- em i marketingiem a od kilku również z SerwerSMS.pl. W firmie zaczynała jako Content Marketing Manager, by na chwilę obecną przejąć obowiązki PR & Marketing Managera. Wielbicielka rozwiązań niesztampowych i oryginalnych. Wieczny student i humanista - ukończyła 4 kierunki i wciąż myśli o kolejnych.

zdjęcia biznesowe i fotografia korporacyjna

Violetta Małek, KPMG

Temat wystąpienia: Outsourcing – metoda na obniżkę kosztów czy realizację strategii?

Dyrektor, Management Consulting, Financial Management. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu finansami. Zanim dołączyła do zespołu KPMG w roku 2015, pełniła funkcję szefa generalnego w firmie McCormick i zbudowała Centrum Usług Wspólnych dla Regionu Europa, Daleki Wschód i Afryka. Wcześniej, była dyrektorem finansowym odpowiedzialnym za stworzenie i przeniesienie procesów księgowych w PwC w Regionie Central and Eastern Europe. Violetta pełniła też funkcję dyrektora finansowego i członka zarządu w spółce produkcyjnej Avon Operations i sprzedażowej Avon Cosmetics Poland, tworząc i zarządzając Centrum Usług Księgowych Avon dla Regionu EMEA. Zanim dołączyła do Avon pracowała jako dyrektor finansowy w TNT Express Worldwide i Abbott Laboratories w Polsce i w Anglii.

Paweł_Królikowski

Paweł Królikowski, Adecco

Temat wystąpienia: Outsourcing Sił Sprzedaży na przykładzie modelu opracowanego dla Procter&Gamble w kanale nowoczesnym (MT).

Dyrektor jednego z najszybciej rozwijających się działów Adecco Poland (przychód na poziomie 65 mln pln w 2017 r.). Od początku współtworzył koncepcję rozwoju struktur Field & Sales w ramach firmy. Autor modelu Perfect Store Execution – kluczowej usług Adecco FS&M dla klientów z branży FMCG, w ramach której Adecco rozlicza się z klientem za osiągnięcie wszystkich parametrów DPSMV, pokrycie sieci i szybkość realizacji zleceń reklamacyjnych w punktach sprzedaży. Wraz z zespołem kieruje projektami dla takich klientów jak Procter & Gamble, Huawei, Phillip Morris, JTI, RUCH, Herbapol, Bonduelle, Akzo Nobel Adecco Field Sales & Marketing otrzymało tytuł Outsourcing Stars 2016 w kategorii „Outsourcing sił sprzedaży” za najlepsze wyniki sprzedażowe i najwyższy poziom zatrudnienia w 2016 r.

prowadzący

Andrzej Gliniak - Prowadzący konferencję

Przez dziesięć lat jako prezenter i wydawca związany z Radiem ESKA. Konferansjer imprez sportowych , muzycznych i biznesowych. Drugie miejsce w konkursie Gazety Wyborczej na najpopularniejszy głos Wrocławia. Spiker otwarcia Stadionu Narodowego w Warszawie na meczu: Polska-Portugalia. Prowadzący imprezy firmowe m.in dla Gettin Noble, Velux, Porsche, Volvo, Renault, Nokia, Kogeneracja i wiele innych. Oficjalny spiker Euro 2012 w Polsce. Konferansjer maratonu biznesowego "East Meets West" z udziałem kilkudziesięciu firm z całej Europy. Konferansjer turnieju tenisowego "Wrocław Open".
//]]>