Akademia Outsourcingu – Outsourcing Expo 2019
24 września 2019, PGE Narodowy

Jedyne targi outsourcingu w Polsce. Ogólnopolskie Spotkanie Przedsiębiorców

 
00

dni


00

godzin


00

minut


00

sekund


Strefa wystawiennicza

Dzień rozwoju dla Twojej firmy

Prestiżowa lokalizacja | 12 sektorów outsourcingu | Trendy i Inspiracje na 2020

1500 możliwości biznesowych | Cenne relacje | Kadra Zarządzająca i Właściciele

Trzecia edycja to:

80 wystawców, 2 sceny konferencyjne, 1500 przedsiębiorców


Sektory na targach Outsourcing Expo:

HR, IT, Marketing, Sprzedaż, TSL/Usługi kurierskie, Księgowość/Rachunkowość, Doradztwo i Konsulting, Zarządzanie Nieruchomościami, Faktoring, Car Fleet Management

Wśród wystawców spotkasz m.in: 

AKADEMIA OUTSOURCINGU

Bloki tematyczne:
Marketing, Sprzedaż, HR, Zarządzanie, Outsourcing

Praktycy biznesu i aktywni przedsiębiorcy

Zarządzaj skutecznie pracownikami, wzmocnij relację z klientem, podejmuj lepsze decyzje

Poznaj realne działania wpływające na rozwój Twojej firmy

Szukasz rozwiązań dla swojej firmy? Chcesz efektywniej zarządzać przedsiębiorstwem?

Akademia Outsourcingu to konferencja edukacyjna dla przedsiębiorców.

W programie:

Personal branding? Najlepsza inwestycja dla Twojej firmy

Dagmara Pakulska

Z raportu Personal Branding w Polsce 2018 wynika, że aż 69% właścicieli firm usługowych może najbardziej skorzystać na budowaniu marki osobistej. To żadna tajemnica, że klienci nie chcą się już kontaktować z przedsiębiorstwem, lecz z drugim człowiekiem.

Inwestycja w silne marki osobiste pracowników to tak naprawdę długoterminowa inwestycja w rozwój Twojego biznesu.

Elevator Pitch - jak stworzyć krótką i atrakcyjną mowę o sobie?

Alina Osowska i Marlena Momot

Kiedy i gdzie wykorzystywać krótką mowę o sobie?
Elementy schematu Elevator Pitch
Narzędzia językowe wspierające tworzenie atrakcyjnych komunikatów

Outsourcing usług. 10 aspektów, o których należy pamiętać przy zawieraniu umowy outsourcingowej.

Małgorzata Krzyżowska

1. Określ cel i dostosuj narzędzia.
2. Czy umowa pisemna jest konieczna?
3. Wybór właściwego zleceniobiorcy oraz gromadzenie informacji.
4. Określ swoje oczekiwania…
5. …i konsekwencje nienależytego wykonania umowy.
6. Kalkulacja wynagrodzenia.
7. Nieuczciwa konkurencja.
8. Tajemnica przedsiębiorstwa.
9. Pułapki na etapie realizacji umów.
10. Warunki rozwiązania umowy – co warto przewidzieć.

Drift Podatkowy, czyli jak legalnie płacić dużo niższe podatki!

Agnieszka Soćko

To obowiązkowy przystanek dla każdego przedsiębiorcy, który chce poznać sekret skutecznych optymalizacji oraz sprawdzone metody dbania o cash flow. Podczas wystąpienia dowiesz się jak skutecznie zarządzać podatkami, jak w praktyce stosować optymalizacje podatkowe oraz jak dzięki dobrym decyzjom, zwiększać wartość swojej firmy.
Jeśli jednak uważasz, że optymalizacja to nielegalne i karalne unikanie opodatkowania i że nie masz wpływu na wielkość płaconych podatków - tym bardziej powinieneś pojawić się na prezentacji.

 

Maciej Herman

Temat zostanie podany wkrótce

Efektywne zarządzanie czasem 

Mikołaj Skubina

Aspekty prawne marketingu w internecie 

Tomasz Palak

- omówienie metod podziału praw autorskich,

- rodzaje własności intelektualnej,

- metody jej przekazania,

- rodzaje licencji,

- źródła treści nieobciążonych prawami autorskimi,

- kwestia wizerunku,

- inne dane osobowe,

- przydatne zapisy w regulaminie konkursów w social media,

- zapisy w umowach z influencerem,

- prawo do dóbr osobistych.

Jak sprawnie pozyskiwać talenty na rynku pracownika?

Alina Michałek

Nie ważne czy jesteś dużą, czy kilkuosobową firmą, najważniejsze, abyś przy odpowiednim wsparciu technologii mógł szybko, prosto i zgodnie z RODO pozyskiwać odpowiednie talenty do swojego biznesu. Opowiemy o dobrych praktykach i kluczowych aspektach rekrutacji, które pomogą w dotarciu do właściwych kandydatów i zarządzaniu zebraną bazą aplikacji.

Nie bój się opowiadać swojej historii, czyli 5 dowodów na wyższość wideo nad innymi formami kreatywnego marketingu.

Grzegorz Bończak

Za każdą firmą kryją się inspirujący ludzie, niepowtarzalne historie, czy innowacyjne rozwiązania. Zastanawiałeś się, co by się stało, gdyby tę historię opowiedzieć swoim klientom? A może w ogóle tak przemodelować marketing, aby był niekończącą się opowieścią o Twoim produkcie i firmie? Na przykładach firm z różnych branż, które osiągnęły sukces, pokażę Ci, że warto budować emocjonalne więzi z klientami na podstawie content wideo. Dam Ci też 4 proste sposoby na samodzielne zrobienie filmu, który rozpali pozytywne emocje.

Outsourcuj mądrzej, a nie więcej!

Piotr Zając

AKTUALNOŚCI

Lipiec 17, 2019
Grzegorz Bończak

Nie bój się opowiadać swojej historii, czyli 5 dowodów na wyższość wideo nad innymi formami kreatywnego marketingu.

Nie bój się opowiadać swojej historii, czyli 5 dowodów na wyższość wideo nad innymi formami kreatywnego marketingu.   Za każdą […]
Lipiec 4, 2019
franchise expo

II edycja targów Franczyza Expo 7 marca 2020!

Zapraszamy na drugą edycję targów Franczyza Expo! Premierowa edycja tragów Franczyza Expo odbyła się 2 marca 2019 na PGE Narodowym. […]
Lipiec 2, 2019
Lingua Nova

Lingua Nova po raz trzeci na Outsourcing Expo!

Lingua Nova to Ogólnopolska Grupa Językowa z niemalże 30-letnim doświadczeniem. Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze językowej. Posiadamy również własne biuro […]
MODEROWANY NETWORKING BIZNESOWY

Networking to danie szansy przypadkowi.

Grzegorz Turniak

Jak to wygląda?

Wyobraź sobie, że odbierasz identyfikator z recepcji, odwracasz się, dostajesz torbę powitalną i w tym momencie podchodzi do Ciebie uśmiechnięty mężczyzna i wita Cię na targach. Pyta czego oczekujesz od wydarzenia, co i kto Cię interesuje. Odpowiadasz i po chwili zostaniesz przedstawiony osobie, której szukasz.

Chcesz dotrzeć do inwestora? Szukasz konkretnego typu osoby? Interesuje Cię przedstawiciel danej branży?

Pomożemy Ci nawiązać pierwszy kontakt i przedstawimy odpowiedniej osobie. To najprostszy sposób na nawiązanie relacji.

Networkerzy są profesjonalistami i ekspertami w swojej dziedzinie. Zawsze zjawiają się na wydarzeniu kwadrans przed oficjalną rejestracją Gości. Od pierwszych chwil witają Gości i łączą ich w mniejsze grupki osób, aby wymieniały się swoim doświadczeniem, umiejętnościami. Taktownie pomagają nawiązać rozmowy, przedstawiają sobie uczestników od momentu rejestracji do rozpoczęcia konferencji.

Nie musisz się martwić samotnym przy stoliku. Nie musisz czekać aż ktoś się zainteresuje Twoją osobą. Nawiązanie relacji nigdy nie było łatwiejsze.

BUSINESS MATCHING

Czy wiesz, że szybkie randki biznesowe to najbardziej efektywna forma networkingu?

Ta forma spotkań stała się inspiracją dla rynku biznesowego. W biznesie najważniejsze są kontakty. Biznes tworzą ludzie, a najlepszym jego fundamentem są relacje.

Szybkie randki biznesowe, które mają na celu spotkanie się dwóch stron  w celu wstępnej rozmowy na temat możliwości współpracy.

W tym roku naszym partnerem technologicznym została firma Meeting Application.

Firma stworzyła dedykowaną aplikację, która zaprezentuje program targów oraz umożliwi zapis na biznesową randkę.

Zapraszamy do komfortowej strefy Business Matching, gdzie w sprzyjających warunkach można porozmawiać i nawiązać relacje.

Zaufali nam m.in:

  • PKO Bank Polski
  • NESTLE
  • GLC
  • WellDone Tax
  • People&Business
  • Social Tigers
  • Grupa Pracuj
    Grupa Pracuj
  • praca.pl
    praca.pl
  • Adecco
    Adecco
  • Eden
    Eden Springs
  • freshmail
    FreshMail
  • GoldeLine
    GoldenLine
  • kpmg
    KPMG
  • nissan
    Nissan
  • Serwer sms
    Serwer SMS
  • Bank Millennium
    Bank Millennium
  • HELIKON Meble Biurowe
  • inis
    INIS
  • play
    PLAY dla firm
//]]>