Jak działają programy partnerskie w biznesie?

Jak działają programy partnerskie w biznesie?

Programy partnerskie, to ogólnie rzecz biorąc ściśle określone formy współpracy o ustalonych zasadach skonstruowanych przez firmę mającą w swojej ofercie różnego rodzaju produkty rzeczywiste, produkty wirtualne lub/i usługi sprzedawane głównie poprzez internetową sieć. Partnerzy programu partnerskiego – ludzie podejmujący współpracę z firmą prowadzącą dany program partnerski otrzymują swoje wynagrodzenie za ściśle określone działanie mające na celu pozyskania klientów na oferowane przez firmę produkty i usługi, jak również w przypadku wielopoziomowych programów partnerskich za pozyskanie partnerów do współpracy…

Jest wiele typów programów partnerskich w zależności od podejmowanych działań przez klientów lub partnerów. Te mało dochodowe, a popularne wśród małolatów, gimbusów i tych, co chcą zarobić ale się nie narobić płacą za kliknięcia w banery, linki, wypełnianie ankiet czy rejestracje (np w portalach z grami online). W tych niby programach partnerskich zarabiają przeważnie tylko organizatorzy, a ich niby partnerzy dostają jakieś grosze. Są też bardzo poważne i dochodowe dla obu stron przdsiewzięcia, w których partnerzy budują rynek zbytu na znakomite produkty od produktów wirtualnych, ebooków, książek, art chemicznych, kosmetycznych i spożywczych począwszy, a skończywszy na usługach bankowych czy ekskluzywnych produktach finansowych.

Tak naprawdę nie produkt jest tutaj najważniejszy, a plan marketingowy lub plan wynagrodzeń i pod tym względem możemy podzielić programy partnerskie na:

jednopoziomowe programy partnerskie
wielopoziomowe programy partnerskie.

Nie licząc kategorii produktów już sam ten podział sprawia, że w moim odczuciu i wg mojego doświadczenia w te drugie – wielopoziomowe programy partnerskie warto się zaangażować zdecydowanie bardziej.

W przypadku jednopoziomowych programów partnerskich jesteś tylko swego rodzaju pośrednikiem, który sprzedaje produkty programu i za to otrzymuje określoną prowizję. Co to oznacza? Że masz dokładnie tylko tyle ile sam sprzedasz nie mając możliwości wykładniczego zwiększania swoich obrotów w przeciwieństwie do wielopoziomowych programów partnerskich, które mają właśnie tę zaletę. Jeśli wykorzystasz ich pełny potencjał i wybudujesz swoją własną, wielopoziomową sieć partnerów, to zaczniesz generować dochody rezydualne tzw pasywne. Oczywiście zarobki generowane są zgodnie i ściśle wg planów marketingowych co gwarantuje, że każdy partner otrzyma dokładnie takie wynagrodzenie jakie wraz ze swoja grupą partnerów wypracuje.

Wielopoziomowe programy partnerskie uwielbiane przez znających temat „od podszewki” oraz krytykowane przez ignorantów, laików, ograniczonych „filozofów” i tych, którzy myśleli, że „samo się zrobi” zdobywają na świecie ogromną popularność. Ich zalety dostrzegają również partnerzy jednopoziomowych programów partnerskich, gdyż koszty i nakłady pracy potrzebne w rozkręcenie internetowego biznesu opartego na wielopoziomowym programie partnerskim są setki razy mniejsze, a w dłuższej perspektywie gwarantują setki razy większe dochody ze stałą tendencją wzrostową biorąc pod uwagę ciągłą aktywność partnera rozwijającego tego typu biznes przy stałych minimalnych kosztach.

Niepodważalnym atutem wielopoziomowych programów partnerskich jest możliwość, której nie daje absolutnie żaden inny rodzaj biznesu, czy to klasycznego, czy internetowego typu internetowy sklep, (który w zasadzie z e-biznesem oprócz samej witryny www nie ma nic wspólnego). Możliwość pracy online! Możliwość pracy tylko z jednym narzędziem jakim jest komputer z dostępem do Internetu, możliwośc pracy w dowolnym miejscu pobytu – np w domu, bez magazynów, składowiska towaru, pracowników i całego inwentarza potrzebnego w klasycznym biznesie.

Czy to może zadziałać? Skoro działa dla mnie i tysięcy innych ludzi, to dlaczego miałoby nie zadziałać dla ciebie biorąc pod uwagę, że szukasz alternatywy finansowej we wszechobecnym „kryzysie”?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.