Prelegenci na Outsourcing Expo 2018

Podczas tej edycji wystąpią:

Na scenie głównej:

W strefie start up:

 

👌Marta Kobińska, założycielka i dyrektor zarządzający w Create The Flow wygłosi prelekcje na scenie głównej podczas targów Outsourcing Expo.

Marta Kobińska, jest odpowiedzialna za strategię i kontakty z kluczowymi klientami. Posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie związanym z konsultingiem i usługami w międzynarodowym środowisku.

W 2017 roku firma liczyła 140 osób, obsługiwała firmy w 10 krajach Europy oraz miała bardzo dobre wyniki w Badaniu Satysfakcji zarówno wśród klientów jak i pracowników.

Temat prelekcji: „Jak się ma kreatywność do księgowości.

Dowiedz się więcej: http://createtheflow.pl/

 

Mikołaj Winkiel, reprezentujący Brand24 dołączył do grona prelegentów w strefie start up podczas tegorocznej edycji targów Outsourcing Expo.

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność.

Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie.

Temat prelekcji: "Dlaczego po 6 latach budowania firmy wiemy, że analiza danych jest najważniejsza."

Dowiedz się więcej: http://mikolajwinkiel.pl/


 Magdalena Kaleta-Maniak, adwokat, senior consultant w Olesiński & Wspólnicy

✔Specjalizuje się w tematyce danych osobowych (w tym RODO), mediów elektronicznych (TMT) i prawie korporacyjnym (M&A). Koordynuje bieżącą, kompleksową obsługę kilku dużych przedsiębiorstw, w tym z branży e-commerce. Doradza polskim i zagranicznym Klientom.

✔W ostatnim roku koordynowała audyty i wdrażanie RODO w kilkunastu przedsiębiorstwach, w tym w branży e-commerce, budowlanej, inżynieryjnej i produkcyjnej. Z Olesiński & Wspólnicy związana od 2013 r. W obszarze TMT posiada kilkuletnie doświadczenie głównie w zakresie praw konsumentów, e-commerce, danych osobowych i własności intelektualnej. Wspiera Klientów w bieżącej działalności sprzedażowej i marketingowej.

✔ Uczestniczyła w audytach, stawianiu i wprowadzaniu zmian w dziesiątkach sklepów i serwisów internetowych.Prowadziła wieloetapowe procesy restrukturyzacyjne (przekształcenia, połączenia, wydzielenia) i przeglądy prawne (głównie w zakresie danych osobowych i prawa umów). Wspiera Klientów w bieżącej obsłudze korporacyjnej.

 Temat prelekcji: Wdrożenie i stosowanie RODO – najważniejsze aspekty

 Opis prelekcji: MAGDALENA KALETA-MANIAK


 dr n. ekon. Agnieszka Grostal, Ekspert ds. Sprzedaży i Zarządzania Sprzedażą. Właściciel firmy doradczej Salents.

✔ Sprzedażą zajmuje się od prawie 20 lat. Zdobywała doświadczenie w międzynarodowych instytucjach finansowych, m.in. w ING Banku Śląskim, BBL Asset Managment w Paryżu czy Banku Handlowym w Warszawie – Citibank, gdzie zajmowała stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży.

✔ Zarządzała budżetem wynoszącym ponad 200 milionów dolarów. W ciągu kilkunastu lat stworzyła, wdrożyła i zrealizowała skomplikowane strategie sprzedaży dla ponad 15 przedsiębiorstw. Pomogły one podnieść wyniki sprzedaży nawet o 80%.

✔Prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte, podczas których uczy managerów i dyrektorów sprzedaży, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż oraz zyski firmy.

✔ Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na blogu www.agnieszkagrostal.com , w prasie branżowej takiej jak Szef sprzedaży, As sprzedaży czy Nowa Sprzedaż czy podczas konferencji Forum Szefów Sprzedaży, Morfologia Sprzedaży, Sztuka sprzedaży, Forum Sales Team Management, Trendy sprzedaży 2017 i wielu innych.

 Temat prelekcji: „Jak skutecznie komercjalizować innowacje? Czy start potrzebuje strategii sprzedaży?

 Więcej informacji na http://blog.salents.com/

 Iwona D. Bartczak, Klub Dyrektorów Finansowych „Dialog".

✔Jest dziennikarzem, publicystą, przedsiębiorcą, twórcą klubów biznesowych, animatorem społeczności dyskutujących na ważne współczesne tematy ekonomiczne, biznesowe, społeczne, egzystencjalne.

✔Do 2005 roku pracowała jako redaktor tygodnika Computerworld, a następnie jako redaktor naczelny magazynów CFO Magazyn Finansistów i CIO Magazyn Dyrektorów IT.

✔Od 2006 roku jest partnerem zarządzający w Business Dialog, platformie współpracy firm i osób oraz redaktorem naczelnym serwisu www.businessdialog.pl

✔Jest twórcą i szefową m.in. Klubu Dyrektorów Finansowych „Dialog” czy Klubu „Dyrektor na Swoim”.

✔Wchodzi w skład kapituły Konkursu Dyrektor Finansowy Roku i jury Digital Finance Award DFA. Jest autorką setek artykułów i opracowań oraz kilkunastu programów badawczych, organizatorem, prelegentem lub prowadzącym dziesiątek konferencji.

 Temat prelekcji: „Najważniejsze trendy w biznesie – technologiczne, organizacyjne, społeczne – które rodzą zapotrzebowanie na współpracę wielkich firm i małych podmiotów.

  Michał Misztal - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

✔  Jeszcze w trakcie studiów rozpoczął przygodę z biznesem akademickim pełniąc funkcję dyrektora Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości przy SGGW oraz przy Uczelni Łazarskiego. W ciągu 11 lat pracy nad rozwojem przedsiębiorczości w Polsce opiekował się ponad 600 startupami spośród różnych branż pełniąc następnie rolę Dyrektora Regionalnego AIP. Pod jego opieką znajdowały się wszystkie 11 inkubatorów województwa mazowieckiego.

✔  Następnie objął zarządzanie sprzedażą warszawskich Business Linków – akceleratorów biznesu i przestrzeni coworkingowych. Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących biznesmenów dla których przeprowadził kilkaset godzin doradztwa. Był konsultantem przy kilkudziesięciu procesach inwestycyjnych, z których kilkanaście zakończyło się powodzeniem.

✔  Świetnie czuje się w roli trenera lub prelegenta – prowadził dziesiątki szkoleń i występował na wielu konferencjach biznesowych i startupowych, wspierając rozwój największej w Europie organizacji startupowej. Wykładowca Uczelni Łazarskiego.

  Temat prelekcji: „Outsourcing innowacji – jak rozwiązywać stare problemy startupowymi metodami.”

 Karol Kapuściński, Sales Director w GoldenLine.

✔Od ponad 14 lat zajmuje się sprzedażą, a od ponad 8 zarządza zespołami sprzedaży. Ostatnie 12 lat spędził na wspieraniu działów HR, dostarczając im produkty wspierające rekrutację i docieranie do kandydatów.

✔ Rynek rekrutacji w internecie zna zarówno ze strony dostawcy usług profesjonalnych jak i rekrutera - od 2010 roku prowadzi rekrutacje do działu sprzedaży.

✔Dodatkowo jest certyfikowanym trenerem biznesu i zdarza mu się prowadzić szkolenia z komunikacji. Obecnie odpowiada za rozwój sprzedaży w GoldenLine.

 Temat prelekcji: „Transparentność drogą do sukcesu rekrutacyjnego

 Opis prelekcji: Coraz więcej firm stawia na transparentność, która jest nie tylko trendem, ale powoli staje się nowym kierunkiem rekrutacyjnym. Czy wiesz, że transparentna oferta pracy może zastąpić pierwszą rozmowę rekrutacyjną i wpływa na pozytywny candidate experience? Aby dowiedzieć się więcej, weź udział w prezentacji GoldenLine o nowych trendach rekrutacyjnych.

Franciszek Georgiew, Social Tigers

✔ Założyciel i właściciel Social Tigers  – agencji marketingowej bazującej na doskonałej znajomości kanałów social media oraz systemu reklamowego Facebook Ads i przekuwaniu jej na sukcesy biznesowe i wizerunkowe marek.

✔ Z okazji dwulecia istnienia firmy wydał e-book „Księga Adsów” – kompletny przewodnik po reklamie na Facebooku – a w tym roku opublikował jego drugą, rozszerzoną i zaktualizowaną edycję.

✔ Według testu Gallupa strateg, nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.

Temat prelekcji: "Dlaczego Twoje social media nie działają?"

 Opis prelekcji: "Na wystąpieniu Franciszek Georgiew, CEO agencji Social Tigers, opowie o najczęstszych przyczynach tego, dlaczego działania w social media nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Podczas wystąpienia przedstawi najważniejsze miejsca, w które warto zajrzeć, żeby ocenić swoją skuteczność, a po wystąpieniu będzie dostępny w kuluarach, by wspólnie przeanalizować Facebookowe starania uczestników konferencji. "

Dowiedz się więcej: https://socialtigers.pl/

 Przemysław Budnicki,  zarządza CallBee.pl - innowacyjnym centrum usług zdalnych w modelu rozproszonym, opartego o ekonomię współdzielenia (sharing economy), jest wspólnikiem w KRK Partnerzy.

✔Pasjonat sprytnych i strategii sprzedażowych. Skupia się na zagadnieniach związanych z podnoszeniem produktywności i sprzedaży dzięki integracji narzędzi oraz procesów.

✔W realizowanych projektach łączy narzędzia Marketing i Sales Automation, kompanie Social Media, głębokie zrozumienie dynamiki pracy i rozwoju zespołów, oraz ogromnego wsparcia jakie dla powodzenia przedsięwzięć wnoszą narzędzia IT.

✔W tych obszarach realizuje projekty od fazy pomysłu, konsultingu strategicznego, nadzoruje elementy operacyjne (wdrożenia procesów, narzędzi, budowę zespołów etc.), aż po skuteczną realizację celów. W wolnym czasie stara się inspirować młode pokolenia do "przenoszenia gór".

 Temat prelekcji: "Sprytniejszy niż konkurencja - poznaj 5 strategii liderów rynku Outsourcingu"

 Opis prelekcji: PRZEMYSŁAW BUDNICKI PRELEGENTEM


Bartosz Radziszewski jest partnerem platformy współpracy Business Dialog, współzarządza działalnością Klubu Dyrektorów Finansowych „Dialog”.

✔Jest przewodniczącym jury Digital Finance Award, przyznawanego podczas Kongresów Dyrektorów Finansowych w Poznaniu, Gdańsku, Krakowie, Lublinie i Warszawie.

✔Ma 15 letnie doświadczenie zarządzania w polskich spółkach i międzynarodowych korporacjach jako CEO lub CFO lub konsultant, również w spółkach giełdowych. Tworzył i zarządzał centrami usług wspólnych. Inwestuje w startupy, jako mentor wspiera je we wzroście i rozwoju.

✔Specjalizuje się w finansach przedsiębiorstw, rachunkowości zarządczej oraz organizacji, optymalizacji i automatyzacji (w tym robotyzacji) procesów biznesowych. Jest autorem wielu artykułów i opracowań oraz wystąpień na konferencjach.

 Temat prelekcji: „Dlaczego najczęściej firmy upadają po roku działalności? Jaką cechę lub zasoby mają te, które rozwijają się? Czego uczy nas sukces, a czego porażka? Motywacja

Marcin Sosnowski, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
✔Z branżą contact center związany od roku 1998. W latach 2001-2012 związany z sektorem outsourcing cc, m.in. w spółkach grupy Call Center Poland, a także w spółce dostarczającej systemy teleinformatyczne dla cc. Ekspert posiadający wiedzę nt. standardów zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta, w tym również z rozwiniętych rynków zachodnich. Konsultant realizujący projekty doradcze oraz interim manager.

✔W ramach różnorodnych projektów współpracuje z profesjonalistami z wiodących europejskich organizacji takich, jak FEDMA, ECCCO, CCMA (UK). Aktualnie odpowiedzialny za projekty i inicjatywy z obszaru zdalnej obsługi klienta w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB, którego pracami przez kilka lat kierował. Zaangażowany w tworzenie rynkowych standardów, kodeksów dobrych praktyk oraz rozwiązań samoregulacyjnych branży marketingowej w Polsce.

 Temat prelekcji: „Kto szuka nie błądzi - praktyczny przewodnik po rynku dostawców usług contact center czyli, co trzeba wiedzieć zlecając usługi cc do outsourcera

  Łukasz Blichewicz - Prezes Zarządu Grupy Assay

✔  Odpowiedzialny za prowadzenie projektów związanych z doradztwem gospodarczym, audytami i badaniami rynku. Prowadzi komitet sterujący oceniający perspektywiczność projektów start-upowych.

✔ Aktywnie uczestniczy w selekcji projektów wymagających dofinansowania oraz procesie wyceny przedsiębiorstw.

✔  Przez 7 lat pracował w sektorze korporacyjnym, pełniąc przez ten czas rozmaite funkcje kierownicze i uczestnicząc w projektach z zakresu optymalizacji kosztów i procesów. Ukończył studia z zakresu zarządzania, realizując dwie specjalizacje — finanse i marketing strategiczny.

 Temat prelekcji: "Pieniądze to nie wszystko czyli dlaczego Smart Money jest kluczem do sukcesu młodych firm."

 Więcej informacji na www.assay.pl

Do grona prelegentów na scenie głównej dołączyła Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Head of PR & Marketing w INIS sp. z o.o.

Od dziesięciu lat związana z marketingiem i public relations, a od siedmiu lat w branży marketingu online.

 W INIS prowadzi działania z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy oraz szeroko rozumianego marketingu.

Temat prelekcji: „5 kroków do skutecznego dotarcia do klientów online, zwiększenia sprzedaży i budowania lojalności."

Dowiedz się więcej: http://bit.ly/2lGMt1K

Tomasz Gimper Działowy, polski twórca internetowy, youtuber i influencer.

✔Prowadzi jeden z największych kanałów na polskim YouTube. W latach 2014–2017 zajmował się również tworzeniem utworów muzycznych.

✔Jego program jest jednym z najpopularniejszych show na Youtubie "Lekko nie będzie" mocno inspirowany amerykańskimi programami typu late night show.

✔Emitowany jest on na dedykowanym kanale YouTube oraz w serwisie ipla. Aktualnie emitowany jest trzeci sezon programu.

 Temat prelekcji: „Talk-show 2.0 Trend, który bije rekordy popularności na Youtubie.

 Więcej informacji na https://www.youtube.com/user/Gimperr

  Nimrod Ronen, Dyrektor generalny oraz założyciel firmy Niloosoft i Video Match ltd.

✔ Przed założeniem firm, pracował jako konsultant do spraw najbardziej innowacyjnych  rozwiązań technologicznych w dziedzinie HR, jest  liderem zespołu do spraw rozwoju oraz twórcą systemów informatycznych dla firm takich jak m.in. Verint oraz Nice LTD

✔ Posiada obszerne doświadczenie IT w obsłudze kilku  największych firm i organizacji na izraelskim rynku.

✔ Jest także odpowiedzialny za strukturę oraz rozwój systemu rekrutacyjnego  HUNTER, HUNTER HRMS, Hunter Web Services a także najnowszej platformy pracy  Talink.me.

Temat prelekcji: „Innowacyjne narzędzia w HR”

 Więcej informacji na: https://talink.me

 Wojtek Kardyś, ekspert do spraw komunikacji Internetowej. 

✔Z wykształcenia filozof, scenarzysta, dziennikarz. Współzałożyciel agencji konsultingowo-produkcyjnej Good For You. W reklamie internetowej od ośmiu lat. 

✔Specjalizuje się głównie w produkcji video oraz marketingu influencerskim i social mediowym.Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom - Cotygodniowy Przegląd Internetu.

 Temat prelekcji: „W jaki sposób jesteśmy oszukiwani przez influencerów. Pułapki influencer marketingu

 Więcej informacji na https://www.facebook.com/wojciech.kardys

Alina Michałek, HRlink

✔  Od ponad 10 lat związana z obszarem zarządzania zasobami ludzkimi, w szczególności z rekrutacją, employer brandingiem oraz kadrami. W swojej pracy bardzo cenię relacje z ludźmi (kandydaci, pracownicy, klienci), pracę z nimi i dla nich. 

✔  W HRlink zarządzam projektami rekrutacyjnymi, wdrażam narzędzia HR’owe w organizacji, oraz dzielę się wiedzą i doświadczeniem z naszymi klientami.

  Temat prelekcji: "Pozyskiwanie pracowników w MŚP – co „zjada” czas i pieniądze? jak to zmienić?"

  Opis prelekcji: Gdzie szukać szybkiej i prostej optymalizacji procesu rekrutacji? Na czym rekruterzy i osoby zatrudniające pracowników spędzają najwięcej czasu i jak to łatwo zredukować? Jak budować przewagę konkurencyjną w sektorze MŚP? Opierając się na danych i konkretnych rozwiązaniach odpowiem na to pytanie podczas konferencji

Adrian Gamoń - strateg i konsultant ds. brandingu i social media, mówca i trener, pasjonat storytellingu, producent video

✔ Wierzy w moc słów i znaczenie narracji, dlatego pomaga firmom, instytucjom i osobom lepiej się porozumiewać oraz realnie wpływać na ich otoczenie.

✔ Podczas 9 letniej przygody z social media i content marketingiem zdążył wybudować agencje Social Frame.

✔ Jest również twórcą, opiekunem merytorycznym i szkoleniowcem na dwóch unikatowych kierunkach studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”.

Temat prelekcji: „Jak zdobyć dane o niszach na rynku? Narzędzia i praktyczne sposoby pozyskiwania wiedzy o rynkach i klientach”

AKTUALNOŚCI

Sierpień 17, 2018

mikroBIT nowym wystawcą na Outsourcing Expo!

✔️MIKROBIT to informatyczna firma rodzinna ze 100% kapitałem polskim, która od 29 lat realizuje wszystkie potrzeby  z zakresu IT/ICT: […]
Sierpień 15, 2018

INIS sp. z o.o. następnym wystawcą na Outsourcing  Expo!

✔️ Planujemy, realizujemy, mierzymy, zarządzamy. Jako e-mailingowa sieć reklamowa oraz sieć afiliacyjna zapewniamy kompleksową obsługę kampanii reklamowych nastawionych […]
Sierpień 14, 2018

Greygoose kolejnym wystawcą na Outsourcing Expo!

Greygoose Outsourcing sp. z o.o. to zewnętrzny, profesjonalny dział HR. Oferujemy kompleksowe rozwiązania outsourcingowe na rynku pracy. Przekażemy Ci niezbędny […]

 

//]]>