Prelegenci na Outsourcing Expo 2018

Podczas tej edycji wystąpią:

Na scenie głównej:

 

👌Marta Kobińska, założycielka i dyrektor zarządzający w Create The Flow wygłosi prelekcje na scenie głównej podczas targów Outsourcing Expo.

Marta Kobińska, jest odpowiedzialna za strategię i kontakty z kluczowymi klientami. Posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie związanym z konsultingiem i usługami w międzynarodowym środowisku.

W 2017 roku firma liczyła 140 osób, obsługiwała firmy w 10 krajach Europy oraz miała bardzo dobre wyniki w Badaniu Satysfakcji zarówno wśród klientów jak i pracowników.

Temat prelekcji: „Jak się ma kreatywność do księgowości.

Dowiedz się więcej: http://createtheflow.pl/


 Magdalena Kaleta-Maniak, adwokat, senior consultant w Olesiński & Wspólnicy

✔Specjalizuje się w tematyce danych osobowych (w tym RODO), mediów elektronicznych (TMT) i prawie korporacyjnym (M&A). Koordynuje bieżącą, kompleksową obsługę kilku dużych przedsiębiorstw, w tym z branży e-commerce. Doradza polskim i zagranicznym Klientom.

✔W ostatnim roku koordynowała audyty i wdrażanie RODO w kilkunastu przedsiębiorstwach, w tym w branży e-commerce, budowlanej, inżynieryjnej i produkcyjnej. Z Olesiński & Wspólnicy związana od 2013 r. W obszarze TMT posiada kilkuletnie doświadczenie głównie w zakresie praw konsumentów, e-commerce, danych osobowych i własności intelektualnej. Wspiera Klientów w bieżącej działalności sprzedażowej i marketingowej.

✔ Uczestniczyła w audytach, stawianiu i wprowadzaniu zmian w dziesiątkach sklepów i serwisów internetowych.Prowadziła wieloetapowe procesy restrukturyzacyjne (przekształcenia, połączenia, wydzielenia) i przeglądy prawne (głównie w zakresie danych osobowych i prawa umów). Wspiera Klientów w bieżącej obsłudze korporacyjnej.

 Temat prelekcji: Wdrożenie i stosowanie RODO – najważniejsze aspekty

 Opis prelekcji: MAGDALENA KALETA-MANIAK

 Iwona D. Bartczak, Klub Dyrektorów Finansowych „Dialog".

✔Jest dziennikarzem, publicystą, przedsiębiorcą, twórcą klubów biznesowych, animatorem społeczności dyskutujących na ważne współczesne tematy ekonomiczne, biznesowe, społeczne, egzystencjalne.

✔Do 2005 roku pracowała jako redaktor tygodnika Computerworld, a następnie jako redaktor naczelny magazynów CFO Magazyn Finansistów i CIO Magazyn Dyrektorów IT.

✔Od 2006 roku jest partnerem zarządzający w Business Dialog, platformie współpracy firm i osób oraz redaktorem naczelnym serwisu www.businessdialog.pl

✔Jest twórcą i szefową m.in. Klubu Dyrektorów Finansowych „Dialog” czy Klubu „Dyrektor na Swoim”.

✔Wchodzi w skład kapituły Konkursu Dyrektor Finansowy Roku i jury Digital Finance Award DFA. Jest autorką setek artykułów i opracowań oraz kilkunastu programów badawczych, organizatorem, prelegentem lub prowadzącym dziesiątek konferencji.

 Temat prelekcji: „Najważniejsze trendy w biznesie – technologiczne, organizacyjne, społeczne – które rodzą zapotrzebowanie na współpracę wielkich firm i małych podmiotów.

 Karol Kapuściński, Sales Director w GoldenLine.

✔Od ponad 14 lat zajmuje się sprzedażą, a od ponad 8 zarządza zespołami sprzedaży. Ostatnie 12 lat spędził na wspieraniu działów HR, dostarczając im produkty wspierające rekrutację i docieranie do kandydatów.

✔ Rynek rekrutacji w internecie zna zarówno ze strony dostawcy usług profesjonalnych jak i rekrutera - od 2010 roku prowadzi rekrutacje do działu sprzedaży.

✔Dodatkowo jest certyfikowanym trenerem biznesu i zdarza mu się prowadzić szkolenia z komunikacji. Obecnie odpowiada za rozwój sprzedaży w GoldenLine.

 Temat prelekcji: „Transparentność drogą do sukcesu rekrutacyjnego

 Opis prelekcji: Coraz więcej firm stawia na transparentność, która jest nie tylko trendem, ale powoli staje się nowym kierunkiem rekrutacyjnym. Czy wiesz, że transparentna oferta pracy może zastąpić pierwszą rozmowę rekrutacyjną i wpływa na pozytywny candidate experience? Aby dowiedzieć się więcej, weź udział w prezentacji GoldenLine o nowych trendach rekrutacyjnych.

 Przemysław Budnicki,  zarządza CallBee.pl - innowacyjnym centrum usług zdalnych w modelu rozproszonym, opartego o ekonomię współdzielenia (sharing economy), jest wspólnikiem w KRK Partnerzy.

✔Pasjonat sprytnych i strategii sprzedażowych. Skupia się na zagadnieniach związanych z podnoszeniem produktywności i sprzedaży dzięki integracji narzędzi oraz procesów.

✔W realizowanych projektach łączy narzędzia Marketing i Sales Automation, kompanie Social Media, głębokie zrozumienie dynamiki pracy i rozwoju zespołów, oraz ogromnego wsparcia jakie dla powodzenia przedsięwzięć wnoszą narzędzia IT.

✔W tych obszarach realizuje projekty od fazy pomysłu, konsultingu strategicznego, nadzoruje elementy operacyjne (wdrożenia procesów, narzędzi, budowę zespołów etc.), aż po skuteczną realizację celów. W wolnym czasie stara się inspirować młode pokolenia do "przenoszenia gór".

 Temat prelekcji: "Sprytniejszy niż konkurencja - poznaj 5 strategii liderów rynku Outsourcingu"

 Opis prelekcji: PRZEMYSŁAW BUDNICKI PRELEGENTEM

Marcin Sosnowski, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
✔Z branżą contact center związany od roku 1998. W latach 2001-2012 związany z sektorem outsourcing cc, m.in. w spółkach grupy Call Center Poland, a także w spółce dostarczającej systemy teleinformatyczne dla cc. Ekspert posiadający wiedzę nt. standardów zarządzania jednostkami zdalnej obsługi klienta, w tym również z rozwiniętych rynków zachodnich. Konsultant realizujący projekty doradcze oraz interim manager.

✔W ramach różnorodnych projektów współpracuje z profesjonalistami z wiodących europejskich organizacji takich, jak FEDMA, ECCCO, CCMA (UK). Aktualnie odpowiedzialny za projekty i inicjatywy z obszaru zdalnej obsługi klienta w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB, którego pracami przez kilka lat kierował. Zaangażowany w tworzenie rynkowych standardów, kodeksów dobrych praktyk oraz rozwiązań samoregulacyjnych branży marketingowej w Polsce.

 Temat prelekcji: „Kto szuka nie błądzi - praktyczny przewodnik po rynku dostawców usług contact center czyli, co trzeba wiedzieć zlecając usługi cc do outsourcera

Do grona prelegentów na scenie głównej dołączyła Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Head of PR & Marketing w INIS sp. z o.o.

Od dziesięciu lat związana z marketingiem i public relations, a od siedmiu lat w branży marketingu online.

 W INIS prowadzi działania z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy oraz szeroko rozumianego marketingu.

Temat prelekcji: „5 kroków do skutecznego dotarcia do klientów online, zwiększenia sprzedaży i budowania lojalności."

Dowiedz się więcej: http://bit.ly/2lGMt1K

Alina Michałek, HRlink

✔  Od ponad 10 lat związana z obszarem zarządzania zasobami ludzkimi, w szczególności z rekrutacją, employer brandingiem oraz kadrami. W swojej pracy bardzo cenię relacje z ludźmi (kandydaci, pracownicy, klienci), pracę z nimi i dla nich. 

✔  W HRlink zarządzam projektami rekrutacyjnymi, wdrażam narzędzia HR’owe w organizacji, oraz dzielę się wiedzą i doświadczeniem z naszymi klientami.

  Temat prelekcji: "Pozyskiwanie pracowników w MŚP – co „zjada” czas i pieniądze? jak to zmienić?"

  Opis prelekcji: Gdzie szukać szybkiej i prostej optymalizacji procesu rekrutacji? Na czym rekruterzy i osoby zatrudniające pracowników spędzają najwięcej czasu i jak to łatwo zredukować? Jak budować przewagę konkurencyjną w sektorze MŚP? Opierając się na danych i konkretnych rozwiązaniach odpowiem na to pytanie podczas konferencji

  Nimrod Ronen, Dyrektor generalny oraz założyciel firmy Niloosoft i Video Match ltd.

✔ Przed założeniem firm, pracował jako konsultant do spraw najbardziej innowacyjnych  rozwiązań technologicznych w dziedzinie HR, jest  liderem zespołu do spraw rozwoju oraz twórcą systemów informatycznych dla firm takich jak m.in. Verint oraz Nice LTD

✔ Posiada obszerne doświadczenie IT w obsłudze kilku  największych firm i organizacji na izraelskim rynku.

✔ Jest także odpowiedzialny za strukturę oraz rozwój systemu rekrutacyjnego  HUNTER, HUNTER HRMS, Hunter Web Services a także najnowszej platformy pracy  Talink.me.

Temat prelekcji: „Innowacyjne narzędzia w HR”

 Więcej informacji na: https://talink.me

AKTUALNOŚCI

Listopad 27, 2018

Szukasz pomysłu na biznes? Sprawdź targi Franczyza Expo

Franczyza Expo to międzynarodowe spotkanie franczyzobiorców i franczyzodawców. Szukasz pomysłu na własną firmę? Zastanawiasz się jaki model franczyzowy […]
Październik 3, 2018
Outsourcing Expo

Pobierz prezentacje prelegentów

Październik 1, 2018
Outsourcing Expo

Dziękujemy za udział w drugiej edycji targów Outsourcing Expo

Państwa opinie są dla nas niezwykle ważne.  Prosimy o wypełnienie ankiety, która pomoże nam zaplanować kolejną edycję targów Outsourcing […]

 

//]]>