Nie bój się opowiadać swojej historii, czyli 5 dowodów na wyższość wideo nad innymi formami kreatywnego marketingu. – Outsourcing Expo 2019

Nie bój się opowiadać swojej historii, czyli 5 dowodów na wyższość wideo nad innymi formami kreatywnego marketingu.

franchise expo
II edycja targów Franczyza Expo 7 marca 2020!
Lipiec 4, 2019
AFK Centrum Obsługi Biznesu
AFK Centrum Obsługi Biznesu na Outsourcing Expo!
Lipiec 24, 2019

Nie bój się opowiadać swojej historii, czyli 5 dowodów na wyższość wideo nad innymi formami kreatywnego marketingu.

Grzegorz Bończak

Nie bój się opowiadać swojej historii, czyli 5 dowodów na wyższość wideo nad innymi formami kreatywnego marketingu.

 

Za każdą firmą kryją się inspirujący ludzie, niepowtarzalne historie, czy innowacyjne rozwiązania. Zastanawiałeś się, co by się stało, gdyby tę historię opowiedzieć swoim klientom? A może w ogóle tak przemodelować marketing, aby był niekończącą się opowieścią o Twoim produkcie i firmie? Na przykładach firm z różnych branż, które osiągnęły sukces, pokażę Ci, że warto budować emocjonalne więzi z klientami na podstawie content wideo. Dam Ci też 4 proste sposoby na samodzielne zrobienie filmu, który rozpali pozytywne emocje…

 

Grzegorz Bończak – Dziennikarz, filmowiec, przedsiębiorca, wykładowca akademicki. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, oraz kierunku Public Relations w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Z rynkiem mediów związany od ponad 20 lat, pracował m.in w TVP, Radiu Bieszczady i Super Nowościach. Autor wielu reportaży i filmów dokumentalnych, właściciel lokalnych mediów na Podkarpaciu. Od 2002 roku prowadzi własną agencję reklamowo-marketingową Media Art, w której pomaga swoim klientom w kreatywny sposób wykorzystywać formaty wideo do promocji marki.

 

MediaArt jest również wystawcą podczas III edycji Outsourcing Expo.


Chcesz pokazać swoją firmę? Zostań wystawcą

Szukasz outsourcingu usług? Odwiedź targi

Dołącz do wydarzenia na Facebooku!

//]]>