Prelegenci Akademii Outsourcingu
PRELEGENCI AKADEMII OUTSOURCINGU

Dagmara Pakulska

Jestem marketerem, szkoleniowcem i wykładowcą akademickim z 10-letnim doświadczeniem w branży. Z zawodu oraz z pasji tworzę strategie marketingowe zarówno dla marek lokalnych, jak i ogólnopolskich. Od pięciu lat dzielę się wiedzą w ramach licznych konferencji i szkoleń, jak również na czołowych polskich uczelniach. W moim portfolio szkoleniowym znajdują się takie marki jak Idea Hub, Idea Bank, PAH, Sektor 3.0., Shell, ŁKS czy TVN.
Moje artykuły można znaleźć w najważniejszych pozycjach branżowych: w Magazynie Sprawnego Marketingu, jak również w Magazynie Social Media Manager. Od 2017 działam pod własną marką, którą sukcesywnie rozwijam. Interesuję się szeroko pojętą tematyką social media. Dlatego też chętnie prowadzę zajęcia na uczelniach oraz prowadzę otwarte oraz zamknięte szkolenia obejmujące swym zakresem takie platformy, jak: Twitter, Facebook, Instagram czy LinkedIn.
W styczniu 2017 roku powołałam do życia Niby-Prasówkę na Facebooku, na której dzielę się najświeższymi informacjami z branży marketingowej.


Marlena Momot

Certyfikowany trener i współtwórca Autokreacji. Szkolenia opieram na pracy warsztatowej, wierząc, że najskuteczniej uczymy się tego, do czego sami dochodzimy. Pasję do aktorstwa przerodziłam w miłość do występów na sali szkoleniowej. Zawsze marzyłam, by spełniać się artystycznie na scenie, dlatego odkąd pamiętam oswajałam się ze sceną, z wyczekującym spojrzeniem publiczności czy tremą. Dziś pokazuję, że gra jest warta świeczki, bo dobra autoprezentacja może być przewagą w życiu prywatnym i zawodowym.
Występowałam na takich konferencjach jak: Przedsiębiorcza Kobieta, LinkedIn Local, Absolvent Talent Days czy KrakMove Toastmasters. Wspieram przygotowanie speakerów TEDx Kazimierz.


Alina Osowska

Współtworzę Autokreację. Jestem psychologiem, a moje serce skradła psychologia społeczna. Wierzę, że wiedza na temat ludzkiego zachowania pozwala nam uświadamiać sobie swoje mocne strony. Na nich właśnie budujemy swoją silną markę, a wykorzystując je dbamy o własny PR.
Od ponad dwóch lat na sali szkoleniowej oraz na scenach wydarzeń społecznych, dzielę się swoją pasją do obserwacji. Obserwacji mowy ciała oraz komunikacji interpersonalnej, a więc tego, co wpływa na skuteczną autoprezentację.
Ponad 1500 przeszkolonych osób oraz ich pozytywne opinie są dla mnie bodźcem do podejmowania ambitnych wyzwań.


Maciej Herman

Maciej Herman – Dyrektor Zarządzający Lotte Wedel. W Wedlu od 2008 roku. Z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał zajmując stanowiska w działach komercyjnych takich firm jak Kompania Piwowarska, Frito Lay i Procter and Gamble.
W ciągu ostatnich kilku lat Wedel jest jedną z najszybciej rosnących firm słodyczowych w Polsce. Marka Wedel w roku 2017 po raz kolejny została „najsilniejszą polską marką” w rankingu Rzeczpospolitej. Dzięki odważnym i rewolucyjnym zmianom komunikacyjnym firma otrzymała w ciągu ostatnich lat szereg nagród, m.in. złotą Effie za kampanię „W kuchni z Wedlem” i wiele innych za innowacyjne nowości produktowe.


Małgorzata Krzyżowska

Współzałożycielka międzynarodowej korporacji prawniczej Aliant® z siedzibą w Zurichu. Występuje w charakterze prelegenta i doradcy w mediach, na kongresach, konferencjach i szkoleniach. Od roku 2013 Mecenas Krzyżowska należy do grona prawników prestiżowej organizacji prawnej Union Internationale des Avocats.
W 2018 roku została mianowana członkiem Konwentu Wyższej Szkoły Europejskiej im. J.Tischnera w Krakowie. W 2018 roku Pani Mecenas zorganizowała i wdrożyła w 2018 r. autorski projekt "Przybliżamy prawo przedsiębiorcom", w ramach którego na kanale YouTube prezentuje i omawia przystępnym językiem zagadnienia z prawa cywilnego, prawa pracy, kodeksu spółek handlowych oraz zmian w prawie.


Tomasz Palak

Jest radcą prawnym w Prawo Plus Podatki działającym w strukturach Grupy Profit Plus. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Występował na I love marketing, Infoshare, TEDx Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach. Często proszony o wypowiedź przez podmioty z zewnątrz - między innymi TVN, Rzeczpospolitą czy money.pl. Za wartego obserwowania uznały go przykładowo portale firmy.net i sprawnymarketing.pl.


Mikołaj Skubina

Absolwent SGH, ex-finansista, który odnalazł się dopiero w świecie startupów.
Pracował jako konsultant innowacji dla największych globalnych korporacji, budował i mentorował startupy "na zamówienie" w venture builderze. Aktualnie rozwija kilka przedsięwzięć spośród których najważniejszy jest Timeqube, który ma nauczyć ludzi jak pracować bardziej efektywnie i w mniejszym stresie.


Alina Michałek

Od ponad 13 lat jestem związana z obszarem zarządzania zasobami ludzkimi. Specjalizuję się w obszarze rekrutacji. Prowadzę szkolenia z zakresu projektowania procesów rekrutacji w firmach, candidate experience, marketingu rekrutacyjnego. Cyklicznie organizuję wydarzenie branżowe Antykonferencję Praktyków HR. W HRlink zarządzam projektami rekrutacyjnymi, wdrażam narzędzia HR’owe w organizacji oraz dzielę się wiedzą i doświadczeniem z naszymi klientami.


Agnieszka Soćko

mistrzyni podatkowego driftu, autorka książek dla przedsiębiorców: "DRIFT Podatkowy - skuteczna optymalizacja podatków" oraz "CashFLOW generator. Jak dbać o płynność, której pragnie każdy właściciel".
Jedyny trener w Polsce, który w oparciu o model "T.R.I.K - Twój sposób na podatki. Skuteczne sposoby podejmowania dobrych decyzji podatkowych" uczy przedsiębiorców jak legalnie płacić dużo niższe podatki. Wieloletni dyrektor finansowy oraz członkini zarządu spółek prawa handlowego, właścicielka Kancelarii podatkowej Well Done TAX, praktyk biznesu, od 17 lat związana ze światem finansów, podatków i prawa. Na co dzień, konsultuje przedsiębiorców takich jak Ty i doradza im, jak dzięki dobrym decyzjom podatkowym zyskać przewagę konkurencyjną i dbać o cash flow.


Piotr Zając

CEO Network Interactive, agencji specjalizującej się we wspieraniu producentów w działaniach e-commerce. Jestem ekomersiakiem-praktykiem z wieloletnim doświadczeniem (w branży od 2002 r.). Doradzam osobom, markom i firmom w skutecznym zaistnieniu w Internecie przez troskę o pozytywne doświadczenia użytkowników. Dbam, by dobra użyteczność, funkcjonalności i cele biznesowe projektu znalazły wspólny punkt z potrzebami użytkowników. Współpracowałem m.in. z: Śnieżka SA, Marcopol, Puccini, Cerrad, Wimed, KIR SA, Alior Bank SA, Ministerstwo Finansów, Senat RP.


Grzegorz Bończak

Dziennikarz, filmowiec, przedsiębiorca, wykładowca akademicki. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz kierunku Public Relations w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Z rynkiem mediów związany od ponad 20 lat, pracował m.in w TVP, Radiu Bieszczady i Super Nowościach. Autor wielu reportaży i filmów dokumentalnych, właściciel lokalnych mediów na Podkarpaciu. Od 2002 roku prowadzi własną agencję reklamowo-marketingową Media Art, w której pomaga swoim klientom w kreatywny sposób wykorzystywać formaty wideo do promocji marki.


//]]>