Strefa Startup – Outsourcing Expo

Zakładasz firmę? Potrzebujesz praktycznej wiedzy? 

Strefa Startup to społeczność, która uczy, inspiruje i łączy przedsiębiorcze osoby.  Wiesz, że to coś nowego i oryginalnego, coś, czego jeszcze nie było? W dodatku mocno wierzysz, że się uda? Świetnie. Pierwszy krok na drodze do własnego biznesu za Tobą. Teraz czas na drugi – ważniejszy – realizację pomysłu i jego ochronę.

Podczas targów będziesz miał okazję spotkać osoby, które pomogą Ci Twój pomysł wprowadzić w życie.

W trakcie targów w strefie start up wystąpią:

  Michał Misztal - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

✔  Jeszcze w trakcie studiów rozpoczął przygodę z biznesem akademickim pełniąc funkcję dyrektora Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości przy SGGW oraz przy Uczelni Łazarskiego. W ciągu 11 lat pracy nad rozwojem przedsiębiorczości w Polsce opiekował się ponad 600 startupami spośród różnych branż pełniąc następnie rolę Dyrektora Regionalnego AIP. Pod jego opieką znajdowały się wszystkie 11 inkubatorów województwa mazowieckiego.

✔  Następnie objął zarządzanie sprzedażą warszawskich Business Linków – akceleratorów biznesu i przestrzeni coworkingowych. Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących biznesmenów dla których przeprowadził kilkaset godzin doradztwa. Był konsultantem przy kilkudziesięciu procesach inwestycyjnych, z których kilkanaście zakończyło się powodzeniem.

Świetnie czuje się w roli trenera lub prelegenta – prowadził dziesiątki szkoleń i występował na wielu konferencjach biznesowych i startupowych, wspierając rozwój największej w Europie organizacji startupowej. Wykładowca Uczelni Łazarskiego.

Temat prelekcji: „Outsourcing innowacji – jak rozwiązywać stare problemy startupowymi metodami.”

Adrian Gamoń - strateg i konsultant ds. brandingu i social media, mówca i trener, pasjonat storytellingu, producent video wygłosi prelekcję w strefie start up

Wierzy w moc słów i znaczenie narracji, dlatego pomaga firmom, instytucjom i osobom lepiej się porozumiewać oraz realnie wpływać na ich otoczenie. Podczas 9 letniej przygody z social media i content marketingiem zdążył wybudować agencje Social Frame, w której portfolio znajdują się takie marki jak: Skanska, Region Małopolska, Miasto Kraków, RMF MAXXX, ZNAK, BOŚ Bank, Bytom, sieć hoteli ibis.

✔ Jest również twórcą, opiekunem merytorycznym i szkoleniowcem na dwóch unikatowych kierunkach studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”.

Temat prelekcji: „Jak zdobyć dane o niszach na rynku? Narzędzia i praktyczne sposoby pozyskiwania wiedzy o rynkach i klientach”

  Łukasz Blichewicz - Prezes Zarządu Grupy Assay

✔  Odpowiedzialny za prowadzenie projektów związanych z doradztwem gospodarczym, audytami i badaniami rynku. Prowadzi komitet sterujący oceniający perspektywiczność projektów start-upowych. Aktywnie uczestniczy w selekcji projektów wymagających dofinansowania oraz procesie wyceny przedsiębiorstw.

✔  Przez 7 lat pracował w sektorze korporacyjnym, pełniąc przez ten czas rozmaite funkcje kierownicze i uczestnicząc w projektach z zakresu optymalizacji kosztów i procesów. Ukończył studia z zakresu zarządzania, realizując dwie specjalizacje — finanse i marketing strategiczny.

 Temat prelekcji: "Pieniądze to nie wszystko czyli dlaczego Smart Money jest kluczem do sukcesu młodych firm."

 Więcej informacji na www.assay.pl

 Tomasz Gimper Działowy, polski twórca internetowy, youtuber i influencer.

✔Prowadzi jeden z największych kanałów na polskim YouTube. W latach 2014–2017 zajmował się również tworzeniem utworów muzycznych.

✔Jego program jest jednym z najpopularniejszych show na Youtubie "Lekko nie będzie" mocno inspirowany amerykańskimi programami typu late night show. Emitowany jest on na dedykowanym kanale YouTube oraz w serwisie ipla. Aktualnie emitowany jest trzeci sezon programu.

 Temat prelekcji: „Talk-show 2.0 Trend, który bije rekordy popularności na Youtubie.

 Więcej informacji na https://www.youtube.com/user/Gimperr

 dr n. ekon. Agnieszka Grostal - Ekspert ds. Sprzedaży i Zarządzania Sprzedażą. Właściciel firmy doradczej Salents (http://salents.com/ ).

✔ Sprzedażą zajmuje się od prawie 20 lat. Zdobywała doświadczenie w międzynarodowych instytucjach finansowych, m.in. w ING Banku Śląskim, BBL Asset Managment w Paryżu czy Banku Handlowym w Warszawie – Citibank, gdzie zajmowała stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży.

✔ Zarządzała budżetem wynoszącym ponad 200 milionów dolarów. W ciągu kilkunastu lat stworzyła, wdrożyła i zrealizowała skomplikowane strategie sprzedaży dla ponad 15 przedsiębiorstw. Pomogły one podnieść wyniki sprzedaży nawet o 80%.
Prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte, podczas których uczy managerów i dyrektorów sprzedaży, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż oraz zyski firmy.

✔ Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na blogu www.agnieszkagrostal.com , w prasie branżowej takiej jak Szef sprzedaży, As sprzedaży czy Nowa Sprzedaż czy podczas konferencji Forum Szefów Sprzedaży, Morfologia Sprzedaży, Sztuka sprzedaży, Forum Sales Team Management, Trendy sprzedaży 2017 i wielu innych.

 Temat prelekcji: „Jak skutecznie komercjalizować innowacje? Czy start potrzebuje strategii sprzedaży? „

 Więcej informacji na http://blog.salents.com/

 Bartosz Radziszewski jest partnerem platformy współpracy Business Dialog, współzarządza działalnością Klubu Dyrektorów Finansowych „Dialog”.

✔Jest przewodniczącym jury Digital Finance Award, przyznawanego podczas Kongresów Dyrektorów Finansowych w Poznaniu, Gdańsku, Krakowie, Lublinie i Warszawie.

✔Ma 15 letnie doświadczenie zarządzania w polskich spółkach i międzynarodowych korporacjach jako CEO lub CFO lub konsultant, również w spółkach giełdowych. Tworzył i zarządzał centrami usług wspólnych. Inwestuje w startupy, jako mentor wspiera je we wzroście i rozwoju. 

✔Specjalizuje się w finansach przedsiębiorstw, rachunkowości zarządczej oraz organizacji, optymalizacji i automatyzacji (w tym robotyzacji) procesów biznesowych. Jest autorem wielu artykułów i opracowań oraz wystąpień na konferencjach. 
 Temat prelekcji: „Dlaczego najczęściej firmy upadają po roku działalności? Jaką cechę lub zasoby mają te, które rozwijają się? Czego uczy nas sukces, a czego porażka? Motywacja

 Wojtek Kardyś, ekspert do spraw komunikacji Internetowej. 

✔Z wykształcenia filozof, scenarzysta, dziennikarz. Współzałożyciel agencji konsultingowo-produkcyjnej Good For You. W reklamie internetowej od ośmiu lat. 

✔Specjalizuje się głównie w produkcji video oraz marketingu influencerskim i social mediowym.Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom - Cotygodniowy Przegląd Internetu.

 Temat prelekcji: „W jaki sposób jesteśmy oszukiwani przez influencerów. Pułapki influencer marketingu

 Więcej informacji na https://www.facebook.com/wojciech.kardys

Następny prelegent zostanie podany wkrótce

//]]>